Обов'язки і права пасажира
Пасажир автобуса має право:
-
Отримувати своєчасну і точну інформацію про перелік послуг, що надаються, і маршрут руху.
-
Вимагати виконання перевізниками договору перевезення.
Пасажир зобов'язаний:
-
Прибути до місця посадки в автобус відповідно до правил, що діють на території цієї держави.
-
Займати позначене в квитку місце, зберігати квиток до кінця поїздки і пред'являти його контролюючим органам.
-
Дотримуватися правил митного і пограничного контролю.
-
Дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування.
-
Використовувати полиці над сидіннями тільки для дрібної і м'якої ручної поклажі.
-
Користуватися окропом тільки під час зупинки (щоб уникнути нещасних випадків).
-
Складати сміття в індивідуальні пакети і викидати в сміттєзбірник на зупинках.
-
Відповідати за завданий збиток, у тому числі за ушкодження або забруднення автобуса або устаткування, що належить перевізникові, а також за порушення зазначених у цьому параграфі Правил перевезень пасажирів.
-
Повідомити фірму про відміну своєї поїздки не менше ніж за 24 години до відправлення.
Пасажирам забороняється:
-
Виправляти в квитках та інших проїзних документах і передавати їх іншим пасажирам.
-
Ставити сумки в проходах(в цілях безпеки руху прохід має бути вільним).
-
Перевозити багаж на сидіннях.
-
Відволікати водія під час руху.
-
Ходити по салону і стояти в проходах під час руху автобуса.
-
Користуватися аварійним устаткуванням без потреби, окрім передбачених випадків.
-
Палити і розпивати алкогольні напої в автобусі;
-
Фотографувати і знімати на відеокамеру при проходженні межі.
Компанія не несе відповідальність:
-
За відхилення від розкладу, що виникли всупереч волі і бажанню Перевізника і які не можна передбачити або уникнути (погодні умови, озброєні напади, стихійні лиха, громадянські заворушення, військові дії, акти державних органів, а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов'язань).
-
Час прибуття в пункти призначення може відхилятися від вказаного в межах +/- 2 години.
-
За залишені в салоні автобуса речі.
Повернення невикористаних квитків:
При поверненні коштів за невикористану поїздку стягується комісійний збір. Грошові кошти повертаються за наступною схемою:
- більше, ніж за 10 днів до дати виїзду 80% від вартості проїзду;
- від 10 до 3 днів до дати виїзду - 50% від вартості проїзду;
- від 72 годин до 24 годин до дати виїзду - 20% від вартості проїзду.
- менше, ніж за 24 години до дати виїзду - вартість проїзду не повертається.
При поверненні коштів за невикористану поїздку по тарифу «туди-назад» грошові кошти повертаються за наступною схемою:
Сума повернення = Вартість квитка – Вартість використаної поїздки згідно тарифа – 10% сервісного збору
Детальна інформація щодо повернення квитків:
Детальна інформація щодо перевезення багажу і ручної поклажі: