Відповідальність фірми-перевізника
Перевізник зобов'язаний:
-
Забезпечити попередній продаж квитків.
-
Своєчасно подати автобус в належному технічному і санітарному стані.
-
Забезпечити пасажирові безпечну, зручну поїздку в автобусі відповідно до договору перевезення і затвердженого розкладу.
-
Забезпечити проїзд пасажирам до кінцевого пункту маршруту без додаткових для них витрат у разі припинення поїздки через технічну несправність автобуса.
Перевізник має право:
-
Відмінити рейс автобуса при обставинах, які він не зміг передбачати і запобігти незважаючи на усі вжиті заходи. В цьому випадку перевізник повертає пасажирові вартість квитка після його пред'явлення, а також вартість сплачених пасажиром додаткових послуг. Крім того, підлягають поверненню підтверджені відповідними документами витрати, понесені пасажиром і пов'язані з його можливим поверненням у вказане в квитку місце початку поїздки і від'їздом з нього найдешевшим засобом транспорту. Умови повернення вартості квитка і сплачених додаткових послуг пасажирові визначаються Договором про спільну діяльність;
-
Обмежити або припинити міжнародні перевезення на території своєї держави у разі епідемії, стихійного лиха або обставин непереборної сили(форс-мажор).