shapka_top.png

 

 

Відповідальність фірми-перевізника

Перевізник зобов'язаний:

  1. Забезпечити попередній продаж квитків.
  2. Своєчасно подати автобус в належному технічному і санітарному стані.
  3. Забезпечити пасажирові безпечну, зручну поїздку в автобусі відповідно до договору перевезення і затвердженого розкладу.
  4. Забезпечити проїзд пасажирам до кінцевого пункту маршруту без додаткових для них витрат у разі припинення поїздки через технічну несправність автобуса.

Перевізник має право:

  1. Відмінити рейс автобуса при обставинах, які він не зміг передбачати і запобігти незважаючи на усі вжиті заходи. В цьому випадку перевізник повертає пасажирові вартість квитка після його пред'явлення, а також вартість сплачених пасажиром додаткових послуг. Крім того, підлягають поверненню підтверджені відповідними документами витрати, понесені пасажиром і пов'язані з його можливим поверненням у вказане в квитку місце початку поїздки і від'їздом з нього найдешевшим засобом транспорту. Умови повернення вартості квитка і сплачених додаткових послуг пасажирові визначаються Договором про спільну діяльність;
  2. Обмежити або припинити міжнародні перевезення на території своєї держави у разі епідемії, стихійного лиха або обставин непереборної сили(форс-мажор).

Надійність, сервіс і увага до пасажирів!