shapka_top.png

 

 

Обов'язки і права пасажира

Пасажир автобуса має право:

  1. Отримувати своєчасну і точну інформацію про перелік послуг, що надаються, і маршрут руху.
  2. Вимагати виконання перевізниками договору перевезення.

Пасажир зобов'язаний:

  1. Прибути до місця посадки в автобус відповідно до правил, що діють на території цієї держави.
  2. Займати позначене в квитку місце, зберігати квиток до кінця поїздки і пред'являти його контролюючим органам.
  3. Дотримуватися правил митного і пограничного контролю.
  4. Дбайливо поводитися з обладнанням  автобуса, не допускати його псування.
  5. Використовувати  полиці над сидіннями тільки для дрібної і м'якої ручної поклажі.
  6. Користуватися окропом тільки під час зупинки (щоб уникнути нещасних випадків).
  7. Складати сміття в індивідуальні пакети і викидати в сміттєзбірник на зупинках.
  8. Відповідати за завданий збиток, у тому числі за ушкодження або забруднення автобуса або устаткування, що належить перевізникові, а також за порушення зазначених у цьому параграфі Правил перевезень пасажирів.
  9. Повідомити фірму про відміну своєї поїздки не менше ніж за 24 години до відправлення.  Комісійний збір в даному випадку складає 10% від вартості квитка.

Пасажирам забороняється:

  1. Виправляти в квитках та інших  проїзних документах  і передавати їх іншим пасажирам.
  2. Ставити сумки в проходах(в цілях безпеки руху прохід має бути вільним).
  3. Перевозити багаж на сидіннях.
  4. Відволікати водія під час руху.
  5. Ходити по салону і стояти в проходах під час руху автобуса.
  6. Користуватися аварійним устаткуванням без потреби, окрім передбачених випадків.
  7. Палити і розпивати алкогольні напої в автобусі;
  8. Фотографувати і знімати на відеокамеру при проходженні межі.

Компанія не несе відповідальність:

  1. За відхилення від розкладу, що виникли всупереч волі і бажанню Перевізника і які не можна передбачити або уникнути (погодні умови, озброєні напади, стихійні лиха, громадянські заворушення, військові дії, акти державних органів, а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов'язань).
  2. Час прибуття в пункти призначення може відхилятися від вказаного в межах +/- 2 години.
  3. За залишені в салоні автобуса речі.

Надійність, сервіс і увага до пасажирів!